loading...
پارس 2 دانلود
تبلیغات

مهرشاد باقرزادگان بازدید : 130 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

Deadpool xbox360 cover small دانلود بازی Deadpool برای XBOX360

Deadpool XBOX360-iMARS

بر خلاف اکثر بازی هایی که امروزه ساخته می شوند و در آن ها شما شخصیت یا به قولی آدم خوبه بازی هستید،در بازی Deadpool داستان فرق میکند.در این بازی شما کنترل یک ضد قهرمان صد البته شوخ طبع را بر عهده میگیرید بنابراین احتمال وجدان درد گرفتن در حین بازی زیاد است.در رابطه با Deadpool باید گفت که او یکی از محبوب ترنی شخصیت های کمیک در سراسر جهان است.همچنین این اولین بار نیست که با این شخصیت در بازی های رایانه ای روبرو می شویم؛بلکه او پیش از این در بازی هایی مانند X-Men Legends II: Rise of Apocalypse و یا Marvel: Ultimate Alliance نیز حصور داشته است. داستان بازی به زمانی بر می گردد که Deadpool ماموریتی مبنی بر کبه قتل رساندن یک گزارشگر اخبار به نام Chance White بر عهده می گیرد.دلیلش هم آن است که شبکه ای که این گزارشگر در آن کار میکند برنامه به نام Jump the Shark می سازد که در آن شخصیت های معروف باید از روی استخری مملو از کوسه های درنده بپرند.علاوه بر این،داستان حول شخصیت هایی مانند Mister Sinister و کارهای او برای به وجود آوردن دسته ای موجودات جهش یافته نیز می گردد.با توجه به اعلام شرکت سازنده در بازی با شخصیت هایی مانند Domino, Wolverine،Cable, Rogue, Red Hulk نیز در بازی حضور خواهند داشت.

مهرشاد باقرزادگان بازدید : 121 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

lost planet 3 xbox360 cover small دانلود بازی Lost Planet 3 برای XBOX360

Lost Planet 3 XBOX360-iMARS

 LP3 دنیایی بزرگ و وحشی را روایت می‌کند که موجودات خطرناک آن را تسخیر کرده و همواره درون آن را به دنیای یخی تبدیل می‌کنند، البته شرایط اقلیمی است که باعث می‌شود تا فرآیندی این چنینی محیط را دگرگون کند. گرچه محیط را سازندگان به دنیای پر جزئیات تبدیل کرده‌اند ولی این شرایط آب و هوایی محیط است که باعث آشفتگی هرچه بیشتربازی و بازی‌باز می‌شود. محیطی یخ زده، آکنده از موجودات بزرگ و خطرناک که هر کدام به تنهایی توان نابود کردن هر جسم متحرک و غیر متحرکی را دارند، باعث می‌شود تا ترس و اضطرابی که در نسخه های پیشین اثری از وجودشان نبود به شکل واقعاً غیرقابل قبولی بازی را تسخر کنند و هیجانی که همواره از دو نسخه پیشین انتظار داشیتم را برایمان به ارمغان آورند. LP3 را همان طور که مشخص شده است با پسوند شماره ۳ نام گذاری کرده‌اند، ولی رسم بر این بوده است که در عناوینی که به صورت شماره گذاری شده منتشر می‌شوند شاهد اتفاقات جدید که پس از آخرین نسخه بازی رخ می‌داد، باشیم، اما در این بازی ماجرا کاملاً برعکس بوده و شاهد اتفاقاتی هستیم که ماقبل دو نسخه پیشین این سری رخ داده‌اند.

مهرشاد باقرزادگان بازدید : 138 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

Rayman Legends xbox360 cover small دانلود بازی Rayman Legends برای XBOX360

Rayman Legends XBOX360-iMARS

در نسخه ی قبل دیدیم که چگونه یک موجود نادان و کودن به اسم ریمن با کمک دوستان خود به یک قهرمان تبدیل شد.در نسخه ی Origins دیدیم که قهرمان ما با شخصی به نام Globox دوست شد که همین گلوباکس به او کمک کرد تا به یک قهرمان تبدیل شود.اینبار ریمن با دو دوست همیشگی خود یعنی Globox و Teensies عازم ماجرایی پیچیده می شود،پیچیده و خطرناک.طبق اخبار داستان از آنجایی شروع می شود که دار و دسته ی ریمن خود را در جنگلی تاریک و طلسم شده می بینند.خلاصه،ریمن و تینزیز و گلوباکس به دنبال را فرار به کلبه ای مرموز بر می خورند.این فضول ها از روی کنجکاوی به داخل کلبه می روند و در کمال تعجت تعداد زیادی تابلو را مشاهده می کنند.تابلو هایی که افسانه های یونانی،جنگ روم،سرزمین های افسانه ای و …را نشان می دهند.دار و دسته ی دیوانه ی ما به تابلوی عجیبی که جنگ های روم را نشان می دهد نزدیک می شوند.و در یک لحظه،تابلو آن ها را به سمت خودش می کشد و دیوانگان ما وسط جنگ روم ظاهر می شوند!حال وقت فرار است!کل هدف بازی نیز فهمیدن اسرار نهفته در این تابلو های مرموز است.

مهرشاد باقرزادگان بازدید : 120 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

pes 2014 ps3 cover small دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PS3

دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PS3

Pro Evolution Soccer 2014 PS3-PSN DEMO

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

 

مهرشاد باقرزادگان بازدید : 115 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

http://img5.downloadha.com/hosein/Game/PS3/Fifa%2014/Fifa-14-ps3-cover-small.jpg

دانلود دمو بازی FIFA 14 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.46 |

| برای اولین بار میان سایت های ایرانی دانلود با لینک مستقیم |

تاریخ انتشار:۲۰۱۳/۰۹/۱۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ورزشی
نوع: pkg
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46
حجم فایل: ۱٫۵۹ GB

اطلاعات بازی :

یکی از محبوب ترین عنوانهایی که هر ساله در سبک ورزشی عرضه می شود، سری عنوانهای FiFa می باشد. این عنوان همه ساله و در تاریخی تقریبآ معین توسط EA Sports منتشر میگردد. حال نسخه دمو FIFA 14 برای PS3 منتشر شده است و قرار نسخه کامل در تاریخ ۲۴ سپتامبر منتشر شود. عنوانی که با پیشرفت و اضافه کردن ویژگی های تحسین برانگیز آمده تا این بار واقعیت را برایتان معنا دهد. پس خودتان را آماده کنید زیرا انقلاب فوتبالی به معنای واقعی کلمه با FIFA 14 در راه است. Pro Shot , Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. شاید تاثیر گذاری این ویژگی ها ی جدید در مقایسه با گذشته کم تر قابل توجه به نظر برسد اما با این حال شرکت EA امیدوار است که با چنین بروز رسانی هایی بتوانند موفق ترین قسمت در تاریخ فرنچاینز ورزشی FIFA را تا به امروز نشان دهند.

درباره ps3 ,
مهرشاد باقرزادگان بازدید : 103 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

داستان بازی از انجا شروع می شود که کل شهر را ویروسی قارچی به نام cordyceps فراگرفته و مردم شهر را الوده نموده است.این ویروس طوری است که اگر انسانی به آن الوده گردد این انسان تبدیل به زامبی میشود.در این شهر که این ویروس انرا فرا گرفته است تنها یک منطقه وجود دارد که در ان انسانهای بازمانده از این ویروس در انجا جمع شدند.این منطقه حفاظتی توسط سربازانی مراقبت میشود تا انسانهای الوده به این ویروس وارد منطقه حفاظتی نشوند.در این منطقه حفاظتی دو نفر به نامهای joelوellie هم هستند که شخصیتهای اصلی داستان بشمار میروند.joel یک مرد ۴۰ ساله است که قبلا قاچاقچی بوده و ellie یک دختر ۱۴ساله میباشد که پدرو مادری ندارد.یک روز دوست joel از او درخواست میکند که از ellie که پدرو مادری ندارد مراقبت کند.یک روز این دو نفر به دلیلی از منطقه حفاظتی فرار میکنند.این فرار موجب میشود که سربازان منطقه حفاظتی به دنبال انها بروند اما موفق نمیشوند که انها را پیدا کنند.حال این دو نفر باید جان خودشان را بخاطر موقعیتی که قرار گرفته اند یعنی از یک طرف سربازان منطقه حفاظتی و از یک طرف زامبی ها و از طرف دیگر انسانهای خلافکاری که شهر را در دست گرفته اند نجات دهند.

The Last of Us PS3-DUPLEX | 27.9 GB

Note: Repack_English Only

 

The Last of Us ps3 cover small دانلود بازی The Last of Us برای PS3

 

 
بازی بازی جذابی می باشد.شما در این بازی در نقش joel میباشد و ellie هم به طور کامپیوتری کنترل میشود وشمادر کنترل ان نقشی ندارید.اما جالب اینجاست این دخترک در حین بازی به شما کمکهایی هم میکند. دلیل این کمک هم که واضح است و ان این است که این دخترک joel را تنها حامی خود میداند به همین دلیل به او کمک میکند.گیم پلی بازی بسیار متنوع و جذاب میباشد. شما میتوانید حتی خودتان برای خود سلاحی بسازید مثلا میتوانید یک بطری را گرفته و با قرار دادن پارچه ای در ان  و اتش زدن ان تبدیل کنید انرا به یک سلاح مرگبار. جالب اینجاست شما از وسایل محیط هم برای کشتن دشمنانتان میتوانید بهره ببرید برای مثال شما میتوانید سر دشمنانتان را به دیوار یا میز بزنید وانها را از پای در بیاورید که به نظر خیلی لذت بخش میباشد.شما  در قسمتهایی میتوانید حتی خودرو هم برانید که این برای یک گیمر خیلی جذاب میباشد. با توجه به گیم پلی بازی میتوان گفت که سازندگان این بازی سعی کردند که بازی را به واقعیت نزدیک کنند تا موجب رضایت طرفداران خود گردند.

مهرشاد باقرزادگان بازدید : 401 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بازی کم حجم گیاهان علیه زامبی ها Plants Vs Zombies

با لینک مستقیم

دانلود نسخه کریسمس بازی گیاهان علیه زامبی ها Plants Vs Zombies: Xmas

 

 

 

دانلود رایگان نسخه کریسمس بازی کم حجم و جذاب گیاهان علیه زامبی ها Plants Vs Zombies: Xmas برای کامپیوتر

 

گیاهان دربرابر زامبی ها یک بازی رایانه ای سبک راهبردی است که در سال ۲۰۱۰ برای ویندوز و مک اواس ده به بازار عرضه شد. گیم پلی بازی بدین صورت است که یک عده زامبی قصد حمله به خانه فردی را دارند تا او را بخورند. کاربر باید با کاشتن گیاهان مختلف در حیاط خانه با آن‌ها مقابله کند و مانع این کار شود.این بازی در سراسر دنیا محبوب شده و نسخه های بسیاری از این بازی آمده است.در این بازی زامبی ها به سمت خانه شما حمله می کنند و شما باید با کاشتن گل و گیاه های متفاوت که در باغچه های خانه ی خود می کارید از حمله به خانه تان جلوگیری کنید…

 

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

تنوع در گل و گیاه بالاست به طوری که تا پایان بازی ۵۰ نوع گل و گیاه در اختیارتان است . انواع زامبی ها در این بازی وجود دارد معمولی و کند گرفته تا زامبی مایکل جکسونی و ماشین سوار. این بازی در روز و شب در حیاط ، حیاط پشتی و پشت بام صورت میگیرد که شما باید انواع گل را خریداری کنید از گلهای تک تیر گفته تا رگباری . موسیقی این بازی بین نظیر است حتی اگر چندین ساعت پای این بازی بنشینید باز هم از بازی کردن این بازی خسته نخواهید شد.

مهرشاد باقرزادگان بازدید : 104 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

بازهم Rayman برگشته تا مارا با سبک جالب و دیدنی خود شگفت زده کند و اینبار با عنوان  Legends و البته با عنوانی درخشان!

 

نام بازی: Rayman Legends

ناشر: Ubisoft

پلتفرم ها: PC ، PlayStation 3 ، Xbox 360 ، Wii U

سبک: اکشن

تاریخ عرضه: ۸/۲۰۱۳

حجم: GB 3.65

بازهم Rayman برگشته تا مارا با سبک جالب و دیدنی خود شگفت زده کند و اینبار با عنوان  Legends و البته با عنوانی درخشان!در نسخه ی قبل دیدیم که چگونه یک موجود نادان و کودن به اسم ریمن با کمک دوستان خود به یک قهرمان تبدیل شد.در نسخه ی Origins (نسخه ی قبلی این عنوان) دیدیم که قهرمان ما با شخصی به نام Globox دوست شد که همین Globox به او کمک کرد تا به یک قهرمان تبدیل شود.اینبار ریمن با دو دوست همیشگی خود یعنی Globox و Teensies عازم ماجرایی پیچیده می شود. داستان از آنجایی شروع می شود که دار و دسته ی ریمن خود را در جنگلی تاریک و طلسم شده می بینند.

 

تولبار ما
برای دانلود تولبار ما
بر روی عکس زیر کلیک کنید

Get our toolbar!
ساعت

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • قیمت اجاره خودرو
  • تور کیش
  • دانلود پایان نامه رایگان
  • تور ارمنستان
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • گیفت کارت با گیفتی
  • انجام پایان نامه ارشد کامپیوتر
  • خرید سرور اختصاصی انگلیس از مبین هاست
  • خرید وی پی ان
  • تجربیات یک معلم
  • خرید جم کلش رویال
  • تور دبی
  • خرید دوربین مداربسته
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • خرید جم کلش
  • خرید جم کلش رویال
  • دانلود مقاله با ترجمه
  • دانلود مقاله با ترجمه
  • دانلود مقاله با ترجمه
  • دانلود آهنگ جدید
  • sitemap
  • داستان عاشقانه
  • تصفیه آب معصومی
  • داتیس
  • فروشگاه اینترنتی کیف و کفش
  • تشریفات
  • بهترین نرم افزار انبارداری
  • برنامه انبارداری
  • نرم افزار جامع انبارداری
  • نرم افزار حسابداری انبارداری
  • نرم افزار انبارداری
  • بهترین نرم افزار انبارداری
  • برنامه انبارداری
  • نرم افزار جامع انبارداری
  • نرم افزار حسابداری انبارداری
  • نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار مشاور املاک
  • پنل تلگرام
  • نرم افزار نمایشگاه اتومبیل
  • نرم افزار تاکسی تلفنی
  • نرم افزار کافی شاپ
  • نرم افزار فست فود
  • نرم افزار مدیریت رستوران
  • نرم افزار چاپ روی چک
  • نرم افزار دفتر تلفن
  • ذره هم لبخند
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    آیا بازی GTA V برای کامپیوتر عرضه شود؟
    ارتباط باما
    تولبار ما
    برای دانلود تولبار ما
    بر روی عکس زیر کلیک کنید

    Get our toolbar!

    شرکت های بزرگ سازنده

    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 407
  • بازدید سال : 8,144
  • بازدید کلی : 34,592